eightyseven

shoelove

Posted in loves, new by tille87 on 07/04/2012

ShoesMIN SVAGHED er sko.. Så er det ude. Jeg har pakket min kuffert i eftermiddags og disse tre par er dem som skal med! De sorte wedges er spritnye – prøvede dem onsdag, men de skulle lige have en tænkepause. Da jeg så stadig tænkte på dem i dag måtte jeg hente dem :) New balance er også helt nye og købt præcies til ferien, vi skal nemlig gå en hel masse. Jeg skal nemlig til Paris! Sammen med min kæreste :) Er væk en hel uge og regner ikke med at blogge mens jeg er afsted, men tager det store kamera med derned så jeg forhåbenlig får en masse fede billeder med hjem!

Skriv et svar

