eightyseven

Stripes & print

Posted in new by tille87 on 04/04/2012

H&MLIDT LET til forår/sommer. For nylig fik jeg et tip om at nogle items fra MarnixH&M kollektionen var på udsalt og fik derfor de fine sko for 300 kr! Håber jeg kan passe dem når de kommer frem. Jeg elsker blå og forestiller mig skjorten med hvide jeans og lidt solskinshud, men ved ikke om jeg tør bytte mine elskede sorte ud med hvide.. Er du med på den trend?? Er spændt på de to t-shirts for de er hapset i mandeafdelingen, men mon ikke de er oversize på den gode måde :)

Tagged with: ,

Skriv et svar

