eightyseven

Babyhud

Posted in dullegrej by tille87 on 04/04/2012

BodyshopFUGT, FUGT og mere fugt! I går da jeg sad og hyggede mig med te og Paradise hotel (ja, det er altså en svaghed jeg har..) fik mine fødder en ordenlig omgang fed fodcreme og så passede de ellers sig selv i mine nye fashion-socks :) Skal også have prøvet handskerne på et tidspunkt. Kloge hoveder siger at man skal sove med dem på mens hænderne er godt smurt ind. De kan købes i Bodyshop for 80 kr. stk.

Tagged with:

Skriv et svar

