eightyseven

Soft blonde

Posted in dullegrej by tille87 on 20/03/2012

Elizabeth Arden Soft blondeELIZABETH ARDEN kan andet end lave eight hour cream skal jeg hilse og sige.. Jeg har meget, meget lyse øjenbryn (som i ikkeeksisterende) og en meget dårlig vane med at pille i dem så for nylig gik jeg i matas og fik gode råd om hvordan jeg kunne fremhæve dem lidt. Synes det er så fint med markerede og fyldige bryn. Jeg endte med at købe Elizabeth Ardens “Dual perfection 401 Soft Blonde” og efter lidt øvelse synes jeg det går meget godt. Der følger to små børster med og jeg har kun prøvet den stive af dem som har en lidt skrå form. Der kommer nogen gange lidt på huden, men det kan nemt rettes med en vatpind eller en finger og det er nemt at tone farven ud. Der skal virkelig ikke meget til for at give lidt ekstra wauw. Hvis i ser bort fra mine let skelende øjne og kigger på brynene har jeg på billedet brugt farven på højre (jeres højre når i kigger på billedet) bryn og ladet det venstre være uberørt :) Et lille tirsdags-pip herfra..

Skriv et svar

