eightyseven

making a difference

Posted in anmeldelse, dullegrej by tille87 on 11/03/2012

OriginsFOR ET par dage siden løb jeg tør for natcreme og da jeg tidligere har været rigtig glad for Origins og allerede havde en øjencreme derfra faldt valget altså på “Make a difference Night” som den søde matas-dame anbefalede. Jeg har brug for en masse fugt, men ikke noget der fedter og så nærmer jeg mig jo de 25 så der måtte da gerne være noget som hjalp lidt på begyndende skønhedsfejl i huden ;) Cremen er mere gele-agtig end almindelige dagcremer, smelter vildt hurtigt ind i huden og dufter helt utrolig godt. Den koster 360 kr og kan købes mange andre steder end lige Matas. F.eks. på Origins egen hjemmeside her..

Tagged with: ,

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Guapizimo said, on 11/03/2012 at 20:25

    Uh det er da lækker selvforkælelse der vil noget! :D

    • tille87 said, on 12/03/2012 at 09:05

      Ja, jeg har altså en svaghed for lækre cremer ;)


Skriv et svar

