eightyseven

Tattoo

Posted in inspiration, tillen by tille87 on 19/02/2012

Tattoo miksSÅ ER der bestilt tid til tattoo! Efter et par år med overvejelser har jeg besluttet mig til hvad der skal være min første tattoo og d.23/3 (på min fødselsdag!) skal jeg tatoveres for første gang – er lidt nervøs. Har besøgt et par forskellige shops og besluttet mig for at blive tatoveret hos Bright side tattoo på Christianshavn. Motivet bliver det i ser i højre hjørne på billedet. Det er min mor der har tegnet den og det er et billede af hendes hånd så vi kommer til at have den samme, bare forskellige steder. Jeg skal have den lavet lige over knækket på min højre arm, på indersiden. Og heldigvis kommer min mor til København på min fødselsdag så hun kan holde mig i hånden imens! :)

Skriv et svar

