eightyseven

uge 1

Posted in new by tille87 on 03/01/2012

Monki kjoleacne t-shirtsMONKI KJOLE og Acne t-shirts. Jeg ved stadig ikke om kjolen er en keeper da den er lige lovlig kort, men fin er den. Denne her uge bliver hård for der skal arbejdes igennem og jeg er træt længst inden i. Jeg håber jeg får tid til at give bare et lille pip. Nu har jeg jo endelig fået iphone (hvordan ku’ jeg leve uden før?!) så måske skal der laves en “ugens-rund-op” med små klip fra hverdagen. Det er vel ikke bare mig der er træt i årets første uge?

Tagged with: ,

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kat H. said, on 03/01/2012 at 21:25

    Tille… flotte dame…. det er da en helt fantastisk kjole, sådan en vil jeg også have :)

    • tille87 said, on 04/01/2012 at 12:36

      Hehe, tak! :) Den kan faktisk købes på udsalg hos monki lige nu!

  2. Kat H. said, on 04/01/2012 at 12:59

    Jeg shopper mest på nettet :) magter ikke tøj i rodebunker… tak for nytår, håber du klarede arbejdet i stiv arm :)

    • tille87 said, on 05/01/2012 at 10:43

      Den kan heldigvis købes online også, men så er den ikke på udsalg. Men kan kun være enig med dig! Selv tak, det var en af de bedste nytårsfester! Og arbejdet blev klaret med cola og pizza ;)


Skriv et svar

