eightyseven

new years dresses + NOKIA N9 KONKURRENCE!

Posted in i want to wear, inspiration, konkurrence by tille87 on 13/12/2011

asos_collageparty dresspetite dressbelinda dressdansk dressmidi mesh dressshift dressred dress
new years dressesgabby dresscat dressdarling dressgreen dressbrocade dressv-back dress

UPDATE: Nu har du mulighed for at vinde en Nokia N9, hvis du vil hjælpe mig med at sammensætte det ultimative nytårsoutfit! Alt du skal gøre er at komme med et bud på dit drømmeoutfit i mit kommentarfelt, med link til de forskellige items du gerne vil iføre dig nytårsaften. Der er frit slag mellem kjoler, bukser, buksedragter, sko og hvad I ellers kan finde på, men i skal sammensætte et samlet outfit. Søndag vil jeg kigge alle jeres bud igennem og sammensætte en collage med det bud jeg synes er bedst. Collagen med det samlede outfit kommer til at sidde i en lookbook sammen med andre bloggeres bud og det bedste bud vinder den store præmie, som jeg herefter vil give til en heldig læser som har bidraget til det ultimative outfit!
SÆT I GANG!

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

    • tille87 said, on 19/12/2011 at 09:56

      Hej Bettina :)
      Tak for dit fine bud. Da jeg kun har modtaget dit vil jeg forsøge at lave en collage selv, men hvis den vinder vil du selvfølgelig få mulighed for at vinde telefonen!


Skriv et svar

