eightyseven

Jurlique daily-kit

Posted in dullegrej by tille87 on 12/12/2011

JurliqueEFTER ANSIGTSBEHANDLINGEN hos Complete me måtte jeg have nogle af de lækre produkter med hjem. Håndcremen fik jeg med som en gave da jeg købte de tre andre produkter. Balancing cleansing lotion masseres ind i huden med fingerspidserne og fjerner snavs og makeup. Den er ret flydende så man skal være lidt forsigtig. Til gengæld er det nemt at dosere mængden på grund af pumpen. Daily exfoliating cream er en scrub som ikke minder om nogen anden scrub jeg før har prøvet. Konsistensen er helt havregrød-agtig, tyk og “kornet”. Det er fordi den blandt andet er lavet af knuste mandler og havreklid. Den indeholder mælkesyre som er god til tilstoppede pore. Balancing day care cream er en rigtig god dagcreme nu hvor det er koldt og huden har brug for lidt ekstra beskyttelse. Jeg bruger ikke så meget af gangen fordi konsistensen er ret tyk, men så holder den til gengæld også længere :) Spørg endelig hvis der er noget I vil vide..

Skriv et svar

