eightyseven

Complete me

Posted in anmeldelse, dullegrej by tille87 on 09/12/2011

complete meIGÅR FORKÆLEDE jeg mig selv (og min hud!) med en ansigtsbehandling hos Complete Me. Havde spurgt Anette om tips til hudanalyse og hun sagde at Complete me er stedet, hvis man ville lære sin hud lidt bedre at kende. Jeg valgte en times “complete pure”-behandling som er deres mest dybdegående og rensende ansigtsbehandling. Blev taget god i mod og fik en lille velkomstdrik med nødder, rosiner og chokolade by the side. Bagefter blev jeg vist ind i behandlingslokalet hvor jeg skulle ligge på den blødeste kropsformede briks med en kæmpe dyne til at tage over mig!! Så blev ansigtet ellers renset, dampet, analyseret, skrubbet, plukket (øjenbrynene), masseret og smurt ind i alle de lækreste ting fra Jurlique. Jeg havde selv valgt at det skulle være det mærke da jeg gerne ville have det så rent som muligt. Det var alle pengene værd og jeg har skrevet endnu en behandling på min ønskeseddel! Næste gang vil jeg tilføje en frugtsyre-“kur” til behandlingen for at afhjælpe stoppede pore. Hvis du trænger til forkælelse i december så tag forbi Complete me!

Skriv et svar

