eightyseven

snik-snak

Posted in tillen by tille87 on 08/11/2011

mermaidi dag har jeg haft en meget, meget lang dag. Har arbejdet fra 9-21 og sådan kommer det også til at være de næste 2 dage. Heldigvis betyder det at jeg kan holde fri fredag og et par dage ind i næste uge så jeg kan besøge min familie i Århus. Dét glæder jeg mig til. Så håber jeg også der bliver lidt mere overskud til at tage nogle billeder og få skrevet lidt herinde. Skal også hente to pakker på posthuset fredag inden jeg tager afsted og glæder mig til at se om det er noget jeg kan bruge :)

Tagged with: ,

Skriv et svar

