eightyseven

Salander

Posted in anmeldelse, cravings by tille87 on 26/10/2011

TRISH SUMMERVILLE for H&MNu har jeg vidst været stille længe nok. Arbejder stadig alt for meget og i weekenden går der ikea og hyldeophængning i den, men er lige ved at være på plads! Nå, men det var slet ikke det jeg ville skrive om.. Som I nok har læst på alle andre blogs kommer H&M+Versace kollektionen jo snart i butikkerne, men må indrømme at det slet ikke er mig. Der har ikke været et eneste stykke tøj eller accessories som jeg er faldet for og bare skal have. Til gengæld har jeg lige modtaget en mail fra Barracuda Film & TV med en fed nyhed! Trish Summerville vil skabe en mini-kollektion for H&M som er inspireret af Stig Larssons karakter Lisbeth Salander som jo er total powerkvinde og meget mere rock’n’roll i sit udtryk end Versace! Great! Jeg glæder mig til at se tøjet når det kommer. Ved endnu ikke hvornår det bliver, men hold øje! Og se evt. videoen her:

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 06/11/2011 at 13:18

    Hvornår kommer det her tøj i butikkerne?

    Jeg skal da ha’ de der bukser yderst til venstre -de ser vildt dejlige og afslappede ud.

    • tille87 said, on 08/11/2011 at 09:43

      Det skulle komme d.14/12 :)
      Bukserne er fine! Jeg håber der kommer nogle lækre læderleggins/bukser


Skriv et svar

