eightyseven

track & scoop

Posted in inspiration by tille87 on 04/10/2011

Track and scoopI weekenden flyttede jeg sammen med min kæreste! Det er første gang jeg prøver dét så det er ret specielt og har stadig ikke fået pakket alle kasserne ud da vi lige skal finde plads til det hele. Vi er rimelig enige om indretningen og de næste køb bliver to track reoler fra bolia og en scoop skænk fra idémøbler. Synes begge ting er enkle, rå og lækre. Tror de vil passe godt ind i stuen :) Drømmescenariet ville være at købe en del flere track reoler på én gang, men så skal der lige spares lidt op. Jeg er også i gang med at kigge efter en fed lænestols-flyder og en smuk gulvlampe. Tror næsten lampen skal findes i en “skrammel”-butik på Nørrebrogade. Så vertfald et par gode stykker da jeg boede der. Har i nogle tips til fede boligforretninger?

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 05/10/2011 at 10:26

    Hey Trut

    Tillykke med indflytningen og dit nye liv, jeg ønsker jer begge al muligt held og lykke :-)

    Har snakket med Moster om jul, og hun er gået i gang med at bearbejde ‘Godset’

    Vi ses snart i DK, glæder mig!

    Kærlig hilsen
    Mor

    PS! fede reoler du har kig på dér…


Skriv et svar

