eightyseven

body-art

Posted in tillen by tille87 on 27/09/2011

PH
Nu har jeg besluttet mig for hvad der skal være min første tattoo. Min mor har allerede mange og denne, på hendes hånd, har hun selv tegnet. Det er et P og et H som smelter ind i hinanden. Hendes forbogstaver. Jeg har bestemt mig for at det skal være den. Lille, diskret, fin og så vil jeg altid tænke på hende når jeg ser den :) Nu skal jeg bare spare lidt sammen, finde et godt sted og modet til at få den lavet.

This is going to be my first tattoo. It’s my moms hand on the picture. She did it herself and it’s her first names letters. So when I look at it i’ll always think of her :)

Tagged with: ,

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 29/09/2011 at 09:45

    Hey Trutti

    Det var dog noget af en cadeau til din gamle mor!

    Og du er helt sikker på at det ikke skal justeres en smule, så det bliver til TH?

    Anyway, nu har du i så mange år fablet om en tatoo og du virker besluttet. Jeg kommer til DK om en måneds tid og så går jeg gerne med og holder dig i hånden ;-)

    Kys fra
    Mor

  2. PH said, on 29/09/2011 at 09:46

    Kunne være at jeg så ved samme lejlighed skulle få lavet en på håndleddet, hvor der står: Trutti Frutti

    • tille87 said, on 01/10/2011 at 19:13

      Jeg er stadig lidt usikker, men jeg tror jeg vil holde fast i min første tanke og få nøjagtig den samme som din. Vi kan altid tegne lidt på den når du kommer hjem og får helt sikkert brug for en hånd, hvis jeg skal have den :)
      Trutti frutti ville måske være lidt mærkeligt, men måske skal det bare ses i en flot font :)

      • PH said, on 02/10/2011 at 01:37

        Trutti Frutti vil aldrig være mærkeligt, dét har du jo heddet siden du blev til…
        Fonten kan jeg vel bare skabe selv -li’som den anden…


Skriv et svar

