eightyseven

pink balenciaga

Posted in cravings by tille87 on 21/09/2011

Balenciaga bagJeg knokler virkelig meget på arbejdet lige nu. Har jo heldigvis fået massere af freelance-vagter efter jeg blev færdiguddannet så det er meget dejligt! Men det går helt sikkert ud over alt andet – fritid, blog og min krop. Jeg stresser lidt, men forsøger at se positivt på det og glæder mig til min “første” rigtige voksenlønseddel ;) Et drømmekøb ville være den lyserøde Balenciaga taske som Caroline har. Jeg tror nærmest hun har én i hver farve?! Men det er måske skørt at købe en så dyr designertaske i sådan en farve? Har du en drømme-taske? :)

I’m dreaming of the pink Balenciaga bag! pic: Carolines mode

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 26/09/2011 at 22:42

    Ja jeg er jo fx totalt vild med hendes armbånd ;-)

    • tille87 said, on 27/09/2011 at 06:32

      Surprise ;) de er dog helt sikkert til at betale. De findes sikkert både i en billig og dyr version.


Skriv et svar

