eightyseven

blond accessories

Posted in inspiration, loves by tille87 on 17/09/2011

blond accessoriesDa jeg fejrede mit svendebrev på arbejdet fik jeg et gavekort til Norr, den fineste butik som ligger i Pilestræde her i København. Jeg havde egentlig udset mig et fint tæppe jeg ville bruge pengene på og det kom også med hjem idag (-kan vise jer billeder en anden dag, hvis I vil se?), men forelskede mig selvfølgelig i et par andre ting nu jeg var derinde. De har nemlig de fedeste accessories fra mærket Blond accessories! Jeg købte et tørklæde med hjem som bliver perfekt til vinter (er dog stadig lidt i tvivl om farven så kan være det skal byttes til en anden) og ville gerne ha hapset de fine sorte hoops også, men de var desværre udsolgt. Nu må jeg se om jeg kan opstøve dem et andet sted :)

Skriv et svar

