eightyseven

adventures guide

Posted in rejse, tillen by tille87 on 25/08/2011

Lonely planetSidste dag som elev. Sidste dag på elevløn. Heldigvis har jeg fået fuldtids-freelance arbejde de næste 3 uger da der lige skal skydes to magasiner afsted, så jeg har været heldig til en start. Var ude igår og udnytte den anden sidste dag med studiekort, selvom jeg egentlig har fundet ud af at jeg få et nyt da jeg har valgt at læse to enkeltfag på VUC her i København. Urban outfitters har de fineste og fedeste bøger og har før stået med Lonely planets adventure guide i hånden og også givet den i gave til min mor, som arbejder som guide og derfor er en sucker for nye eventyr! Vi snakker allerede om skøjtetrekking i Sverige til februar og jeg håber at jeg på et eller andet tidspunkt kan krydse flere af bogens destinationer af på min rejseliste :) Jeg overvejer at ændre bloggens formål, udseende og indhold lidt. Styre den over mod noget mere dagbogs-agtigt, mere rettet mod min mor, som læser med og derfor ville kunne få et bedre indblik i hvad jeg pusler med. Jeg vil gøre den mere personlig, mere hverdag, mindre mode.. Det er bare nogle tanker jeg går og pusler med.. og måske slette en del af de gamle indlæg?..

Skriv et svar

