eightyseven

starting over

Posted in dullegrej by tille87 on 15/08/2011

origins og nuxeTo nye fine dullegrejs-ting på toilethylden. Takket være Anette afprøver jeg nu Origins “starting over” øjencreme. Den er lækker og tyk i konsistensen, trænger hurtigt ind og er sikker på at den gør underværker for huden omkring mine øjne. Nuxe olien blev jeg anbefalet af matas-damerne og bruger den i mine hårspidser, i stedet for shu uemura-olien som er lidt halvdyr. Er fan!

Two new beauty-things. Origins “starting over” eye-creme and nuxe oil. I’m a fan!

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Guapizimo said, on 15/08/2011 at 09:03

    Åh øjencremen jeg så gerne vil prøve, uanset hvad skal jeg i hvert fald have fat i en øjencreme for jeg ejer ingen :( Jeg har en lille tester af olien derhjemme, måske skulle jeg få den prøvet.

    • tille87 said, on 15/08/2011 at 13:06

      Kan helt sikkert anbefale øjencremen, men jeg tror jeg vil bruge den om aften i stedet for om dagen. Er det shu uemura eller nuxe olien du har? :) Synes man skal passe lidt på med doseringen af nuxe olien for ellers fedter hårspidserne lidt..

  2. Julie said, on 17/08/2011 at 16:17

    Har selv Nuxe-olien og er bestemt en stor fan!
    – elsker både effekten & ikke mindst duften :)

    http://itsmypassions.blogspot.com

    • tille87 said, on 18/08/2011 at 20:24

      Er også blevet ret glad for duften – og elsker at den er multifunktionel ;)


Skriv et svar

