eightyseven

clean it up!

Posted in dullegrej by tille87 on 31/07/2011

shampooJeg er næsten holdt op med at købe overparfumeret shampoo/balsam for efter at have brugt parfumefri-shampoo og showergel i lang tid kan jeg næsten ikke holde ud at dufte til andre varianter. Jeg har selvfølgelig ikke afprøvet alle de 10.000 tusinde forskellige shampooer der er på markedet, men for tiden er det altså uden så mange duftstoffer :)
OrganicCircle er billig hos Rema1000 og tror egentlig også det er det eneste sted man kan få det. Urtekram er altid godt og family shampooen er med plejende aloe vera – i like!
Ved godt det måske falder lidt ud af kategorien “dullegrej”, men det er da basic til håret og så går det nok ;)

Tagged with: , ,

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lou said, on 09/08/2011 at 06:51

    Kan sagtens følge dig! Jeg stoppede også for en del år siden med alle overparfumerede og ting der indeholder parabener. Kan heller ikke få mig selv til at bruge andet end de naturlige varianter mere. Lavera laver lækkert shampoo til rimelige priser – er afhængig af deres mandelshampoo :)

    • tille87 said, on 09/08/2011 at 07:36

      Jeg er næsten bleve helt overrasket over hvor slemt nogen af de der parfumerede shampoo’er egentlig lugter! Man opdager det først efter man har været afholdende et stykke tid ;) Køber du Lavera på nettet? Jeg har prøvet en bodyscrub og noget ansigstvask derfra og var rigtig godt tilfreds.

  2. Lou said, on 18/08/2011 at 14:39

    Jeg har tit bestilt fra denne hjemmeside til stor tilfredshed :)

    http://beautycentereurope.com/?lang=1&redirected=1


Skriv et svar

