eightyseven

holiday

Posted in outfit, rejse, tillen by tille87 on 28/07/2011

Bornholm collageJeg er på Bornholm og får god mad, is i alle afskygninger og luftet mine hvide stænger – her har nemlig været sol :) På lørdag vender jeg tilbage til København og nyder min sidste uges ferie..

I’m on Bornholm, enjoying great food, ice cream every day and the sun on my pale legs :) On saturday I’ll return to Copenhagen and spend my last week of vacation until I have to get back to work..

Tagged with: , ,

5 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. J'adore blog said, on 28/07/2011 at 16:10

    Skønne billeder :-) Må være dejligt at være på Bornholm :-)

    • tille87 said, on 28/07/2011 at 18:40

      Bornholm kan klart anbefales, hvis det er godt vejr :)

  2. Anna // In Fashion We Trust said, on 06/08/2011 at 14:18

    Riiigtig god fest i aften! ;)

    /Anna

    • tille87 said, on 06/08/2011 at 14:25

      Tak Anna :) Det er bare så kikset, men min aftale er sprunget fra og det virker som om alle andre skal se prince i aften så håber jeg kommer afsted! Håber du får mulighed for at komme med også. Og det var hyggeligt at møde dig :)

      • Anna // In Fashion We Trust said, on 06/08/2011 at 16:54

        Ej, det var dog surt, men jeg håber da, at du kommer afsted! Det var også super hyggeligt at møde dig :)

        /Anna


Skriv et svar

