eightyseven

beirut 2011

Posted in rejse by tille87 on 12/07/2011

beirut 2011Så er der lidt billeder fra Beirut-turen som jeg var på sammen med de andre praktikanter fra mit arbejde (elevplads). Det var virkelig en fed forlænget weekend og synes godt jeg kunne ha’ brugt nogle ekstra dage i varmen. Beirut kan helt sikkert anbefales! Vi fik rundvisning på en af deres største avis, besøgte en flygtningelejr, dasede på en kæmpe-lækker strand og spiste, drak og dansede. Jeg vil helt sikkert tilbage :)

Pictures from my trip to Beirut in june! I want to go back :)

Tagged with:

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anette Kristine said, on 15/07/2011 at 06:40

    Hvor cool er det lige at ha’ været i Beirut. Wow.

    • tille87 said, on 15/07/2011 at 08:58

      Det er virkelig også et fedt kryds at kunne sætte :)

  2. PH said, on 15/07/2011 at 07:34

    Er helt enig med AK, du er efterhånden en ret berejst dame ;-)

    Hvis jeg nu er hjemme til vinter, så tager vil Sverige på skøjtetrekking på Málaren, hvad siger du til det?

    Tak iøvrigt for ‘Sugar Sugar’, hehe.

    • tille87 said, on 15/07/2011 at 08:59

      Det kan jeg vidst ikke komme udenom ;) Jeg er helt klar på skøjtetrekking og drømmer stadig om Grønland!
      Håber ‘sugar sugar’ hjalp lidt!


Skriv et svar

