eightyseven

outfit of today – 10.07.11

Posted in outfit by tille87 on 10/07/2011

10.07.11Beklager photo booth, men sådan blev det idag. Jeg har hygget hele dagen og nu burde jeg vaske op og rydde mine 10.000 blade på plads, men det er da meget sjovere at se hundepatrulje på kanal5 og sidde med mac’en i skødet!

Photo booth is my solution today. I’ve been lazy (in a good way!) all day and now I need to wash my dirty plates and put my magazines back in place but it’s much more fun to watch tv and check out websites!

jumpsuit: mango // nailpolish: h&m

Tagged with: , , , ,

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. summerpolish « eightyseven said, on 11/07/2011 at 14:54

    […] kunne jeg ikke lade være med at snuppe dem med. De koster 30 kr og er super fine. Har kun prøvet den gule indtil videre, men glæder mig til at male mine tånegle lyseblå på et tidspunkt :) Synes lakken […]

  2. PH said, on 11/07/2011 at 20:19

    GOSH hvor er du dog smuk!!

    -og hvor du dog ligner din storesøster på pic no 2

    ;-)

    • tille87 said, on 12/07/2011 at 18:13

      Hehe, det er jo kun positive ting! ;)


Skriv et svar

