eightyseven

hairstyle

Posted in dullegrej, inspiration by tille87 on 08/07/2011

hair styleBlev klippet af en veninde igår og må sige at håret trængte til en kærlig hånd. Det er blevet kortere, men sundere at se på – winwin. Hun farvede i samme omgang også lige mine øjenvipper. Det kan klart anbefales her til sommer, hvis man som jeg, gerne vil kunne hoppe i vandet uden at ligne en panda bagefter. Man kan enten få det gjort hos en frisør eller købe noget farve hos matas og forsøge sig selv. Vil nok anbefale at have en veninde ved hånden.
Menmen, vi kom til at snakke om hår-styling igår. Jeg er virkelig dårlig til at sætte mit hår op da jeg godt kan lide det lidt “messy” og det let bliver alt for fint når jeg sætter det op. Så er det altså nemmere at headbange lidt og kramme krøllerne frem, lige før jeg går ud af døren ;)
Men det er jo altså ret nemt at finde gode hår tutorials på f.eks. youtube og det skal jeg blive bedre til at udnytte. Har fundet denne fine video, hvor man kan lære at lave en sildebensfletning og det skal være mit første “projekt”. Udover det vil jeg anbefale at man bruger nogle lækre stylingprodukter – mit yndlings er fra John masters og er både et stylingprodukt og en leave-in-kur! Jeg er også blevet rigtig, rigtig glad for shu uemura’s hårolie som jeg bruger i mine spidser. Den samler håret fint og mit hår spalter ikke når jeg bruger den. Hvad er dit bedste tip til styling, en nem og sød sommerfrisure og gode produkter?

Hair and hairstyle. Got my hair cutted yesterday and found this video on youtube that I have to try. I still love John masters leave-in-treatment and shu uemura’s oil. That’s the best products i’ve tried. What do you do with your hair and what’s your favourite products?

Skriv et svar

