eightyseven

wtw

Posted in inspiration by tille87 on 01/07/2011

festival lookswhat they wear.. på roskilde! Er ved at komme mig over eksamen, dimission og fejring af min afslutning af uddannelsen. Har stadig ikke helt forstået at jeg er færdig – det kommer nok :) Håber I nyder sommeren (sol – kom igen!) På søndag skal jeg sælge ud af min garderobe på loppemarkedet på onkel dannys plads på Vesterbro. Det starter kl.10 – kig forbi!

what they wear.. at roskilde! I’m starting to get the fact that i’m done studying .. Now i just need to finish the last 2 months at my internship and then I need a job!

Skriv et svar

