eightyseven

Johan style

Posted in inspiration by tille87 on 24/06/2011

Johan street styleIgår svedte jeg 2x 3,5 time over skriftlig eksamen og var helt bombet bagefter! Derfor slappede jeg lige lidt af der hjemme før jeg mødtes med min dejlige ven, Johan, for at spise lækre burgere på bopa café og paradis is! Ja, jeg må godt når jeg har kæmpet så hårdt til eksamen :) Johan rejser til Hong kong lige om lidt og håber jeg fik overtalt ham til at starte sin egen lille rejseblog så jeg kan følge med i hvad han går og laver. Jeg var helt vild med hans neon-orange sko og hjemmelavede ring!

My first exame is over! Yesterday I stopped by Café Bopa at Østerbro and got a burger, some coffee and ice cream with my friend Johan. I love his orange shoes and homemade ring!

Tagged with:

Skriv et svar

