eightyseven

sale shopping

Posted in new, Sale by tille87 on 22/06/2011

envii og korresSå er portfolio’en afleveret! Det har holdt hårdt her de sidste par dage. Også derfor jeg ikke har været særlig aktiv herinde, men nu skal jeg bare overstå en eksamen imorgen og op og forsvare mit portfolio på tirsdag og så er det hele overstået. Jeg glæder mig SÅ meget til at være færdig :) Forkælede mig selv med lidt udsalgsshopping idag. Illum har massere af fine sager og jeg fandt den fine karry-farvede strik fra envii hos samsøe og min ynglings shower gel fra korres (spearmint) – mmmmh! Hvad går I efter under sommerudsalget?

My portfolio is done! The last couple of days was tough but now i’m back. Did some shopping on sale today. A lovely knit from envii and my favourite shower gel – spearmint – from Korres! :)

Skriv et svar

