eightyseven

good morning

Posted in tillen by tille87 on 04/06/2011

morning at nørrebroGodmorgen! Stadig lidt træt, rusten og ru i halsen efter lidt distortion igår. Og så kom jeg ikke en gang særlig sent hjem. Idag kommer min veninde forbi og henter nogle ting som hun har haft stående her og på loftet. Så skal der slæbes – puha! Tror jeg springer over distortion i aften og holder en hyggeaften. Jeg forsøger at forkæle mig selv med sund morgenmad, mads & monopolet, sol i vindueskarmen som efterhånden er blevet et af mine yndlings-læsespots og blomster på tøjet. Fik desværre ikke taget et outfit-billede igår, men sådan er det jo når man er i godt selskab :)

Morning! I’m still a little beat after some distortion yesterday. Trying to recover with healthy breakfast, sun, radio and flowers on my dress! :)

Tagged with:

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 11/06/2011 at 16:06

    Good morning Sunshine, håber projekterne kører for dig og glæder mig til snart at se dig ;)


Skriv et svar

