eightyseven

made for walking

Posted in loves, new by tille87 on 02/06/2011

shoesI har nok allerede fundet ud af at jeg slet ikke er en taske-pige.. næh nej, jeg er tosset med sko! Det har nok lige taget overhånd de sidste par dage, men nu kan man da sige at jeg er godt dækket ind til sommeren. Og ja, jeg har også praktiske, flade sandaler, men de er jo ikke lige så sjove at vise jer ;) Beklager ellers at jeg ikke er super aktiv de her dage, jeg kommer nok til at arbejde med min eksamens portfolio. Er slet ikke træt af at snakke eller skrive om den endnu .. hhhmm!

I love shoes. Maybe it got a little out of hand these last past days but now i don’t need anymore shoes this summer ;)

shoes: nelly & asos

Tagged with: , ,

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 02/06/2011 at 21:06

    Shit jeg er godt nok vild med dem der i midten. Kan vi ikke lige få et sideværts foto af dem, vil gerne se hælen?

    Og gad vide hvor du mon har den fetish fra?!

    ;-)

    • tille87 said, on 03/06/2011 at 07:45

      Der ligger et produktbillede lidt længere nede på bloggen – har lavet et indlæg med dem før, men skal nok tage billede med dem på snart! De er voldsomt høje!

      Hehe, ja jeg aner virkelig ikke hvem der har givet mig dén lyst! ;)

  2. in the box « eightyseven said, on 14/05/2012 at 19:14

    […] pebret for et par nye Acne sko, men så er det jo herligt at trendsales findes! Jeg købte nogle look-a-likes fra Nelly sidste år, men de var virkelig i dårlig kvalitet så det er lige med nød og næppe at de […]


Skriv et svar

