eightyseven

scoop

Posted in new, Sale by tille87 on 05/04/2011

selma bianco bootsJeg gjorde mig et scoop for et par dage siden. Bianco har hardcore støvle-udsalg på deres hjemmeside og i de fysiske butikker lige nu og disse fine selma-boots blev mine for 200 plus porto – Winwin! Idag har jeg været til brunch med Nikon, men måtte næsten direkte på arbejde så billeder og deltajer derfra må komme senere :) Er lige på kanten af fyraften så glæder mig bare til at komme hjem og se dyner for jeg skal selvfølgelig møde tidligt imorgen..

I got lucky some days ago when i bought these boots on sale at Bianco’s homepage. I just hope they’ll arrive before it gets too hot to wear boots :) Today I was invited for brunch with Nikon but you have to wait a little bit before i’ll show you pictures or tell about it since i’m still at work.. Looking forward to get home ‘cus i’m suppose to be here early tomorrow..

Tagged with: , , ,

Skriv et svar

