eightyseven

over the top

Posted in new by tille87 on 03/04/2011

earringsDisse øreringe er vildt “over the top” og skønne! Jeg har allerede mange andre fjer-øreringe og kan ikke nære mig for at pille eller købe nogen når jeg ser dem. Disse er fra NY, købt i Aldo. Jeg forsøger at pakke resten af min kuffert ud, nyde at jeg er hjemme igen og forberede mig på arbejde imorgen. Er heldigvis kommet mig over jetlag så er godt på vej :)

These earrings are so over the top but i love them! I already got a lot of feather-earrings but i can’t keep my fingers of them when i see some. These are from NY and i bought them in Aldo. I’m trying to relaxe and get ready for work tomorrow and i think my jetlag is gone so i’m already on my way :)

Skriv et svar

