eightyseven

a little gift

Posted in blogs, dullegrej, loves by tille87 on 26/03/2011

shu uemuraDa jeg tømte min postkasse for et par dage siden var min trøstepræmie kommet! Skønne Anette med bloggen beautyspace.dk havde afholdt konkurrence med fine produkter fra Shu uemura som præmie. Ja, prøve lige at sige det hurtigt 5 gange efter hinanden… ;) Præmien kom lige i rette tid da det jo er perfekt med små shampoo-prøver og andet når man skal ud og rejse! Shampoo og kuren bliver det nok lidt svært at komme med en anbefaling af, men den store olie til håret skal jeg nok prøve at give jer min mening om når den er afprøvet et par gange.

Ellers er jeg stået aaalt for tidligt op og har rejsefeber!! Jeg tager selvfølgelig både mac og kamera med til NY, men nu må vi se hvor meget blogging jeg når.. Hav en dejlig weekend!

A couple of days ago i got my little gift from Anette that has the blog beautyspace.dk. I won some products from shu uemura.. I can’t even say it right ;) I already packed the small shampoo! Later today i’m off to NY! I’m going to bring my mac and camera but I don’t know how much time i will spend on blogging. Have a great weekend!

Tagged with: ,

Skriv et svar

