eightyseven

birthday girl

Posted in loves, new by tille87 on 24/03/2011

birthday cake and presentsSig hej til mine tre ny bedste venner! Længe leve bløde hjemmesutter, fødselsdags-cupcake og splinterny forårsgrøn kuffert! I’m in looove ;) Var lidt fraværende igår fordi jeg fejrede at jeg fyldte 24 og nød solen, der selvfølgelig skinnede allermest på mig, hehe. Nu har jeg varme fødder, kage og the i maven og ingen stress over pladsproblemer når jeg skal til NY på lørdag..

These are my new best friends! Yesterday i turned 24 and I was out enjoying the sun and hunting that beautiful, spring-ready trolley down! I’m all ready for my trip to NY on saturday :)

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lou said, on 24/03/2011 at 19:22

    Tillykke med dagen i går :) – og ikke mindst rigtig god tur til New York!

    Lou

    • tille87 said, on 24/03/2011 at 20:04

      Tak skal du ha’ :)

      • PH said, on 24/03/2011 at 20:21

        Halløjsa da, du er blevet fejret ud over alle grænser i år ;-)

        Vi bliver sgu da helt selvlysende når vi mødes i lufthavnen lørdag, med vores respektive kufferter i pangfarver, haha.

        Jeg er helt vild med de der regnbue-sokkeletter, hvor søren kom de dog fra?

        Ses snart
        kærlig hilsen Mo-ar

  2. tille87 said, on 24/03/2011 at 20:31

    Regnbue-fusserne er fra Norge :)


Skriv et svar

