eightyseven

protect

Posted in dullegrej, loves by tille87 on 20/03/2011

Beauty productsNår nu solen endelig er dukket frem og det begynder at lugte af forår kommer jeg til at tænke på daglig beskyttelse af min hud, hår og krop. Og så falder jeg selvfølgelig også for nogle mere sommer-venlige ting mens jeg surfer rundt – man drømmer sig jo altid lidt frem ;) Jeg skal til Beirut til juni og er ikke stor fan af solcreme i ansigtet, derfor vil jeg hellere satse på en creme og mineralpudder med solfaktor og toppe det af med en solhat. Jeg er i forvejen stor fan af Korres og har opdaget at de fører en creme med duft af vilde roser som indeholder solfaktor 6 og at bodyshop laver pudder med en solfaktor 25 – winwin :) Er der mon nogen af jer der har afprøvet Body shops mineralpudder?

Kroppen vil jeg give en god scrub, solcreme når jeg er ude og så afslutte dagen med den kølende yoghurt creme, også fra Korres. Jeg bruger for det meste kun solbeskyttelse til mit hår når jeg er på stranden da den spray jeg er fedter alt for meget, men når håret er sat op i en knold fungere det nu meget godt. Pleje bagefter kunne være en omgang hårkur fra Lavera eller John masters og så tror jeg at jeg må have fat i sådan en “saltvands”-spray fra John masters, så jeg kan beholde den der beach-vibe.. Hvilke produkter bruger I til foråret og sommeren for at få ekstra pleje?

I want to use korres, john masters, bodyshop and lavera this spring and summer. Do you have any recommendations or great experiences with some other products then please let me know :)

Skriv et svar

