eightyseven

same same

Posted in loves, outfit by tille87 on 12/03/2011

outfit 12.03.11Har min mor på besøg. Vi har spist brunch på flottenheimer idag (kommer evt. med en anbefaling senere) og slentret hele vejen tilbage til min lejlighed i semi-solskin, herligt.

My mom is in copenhagen. We bought brunch at flottenheimer and walked all the way back to my apartment and enjoyd the sun.

wearing: boots: all saints // jeans: cheap monday // knit: gina tricot // coat: zara // scarf+hat+sunnies: h&m

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 18/03/2011 at 11:51

    Hey Trut

    Det var super at besøge dig ;)

    Ha’ en god fødselsdagsfest i weekenden, og så ses vi i CPH Airport næste lørdag; direction NY.

    Har du fået tjekket op på guiden? Har også et par mailadresser, men jeg får vel ikke lov at dele links her…

    Knus fra
    Moar

    • tille87 said, on 21/03/2011 at 06:09

      Tjek på Lonely planet – sådan da.. ;) Håber du får fat i kufferten hos moster, det var ren drama fordi jeg glemte at de skulle have den.

      Glæder mig til lørdag!!!


Skriv et svar

