eightyseven

fives fluo

Posted in rejse, tillen by tille87 on 27/02/2011

fives from Borneo

Borneo – by me

Jeg genopdager the streets og kan umuligt lade være med at poste flere rejsebilleder når jeg kommer til at kigge de gamle arkiver igennem. Jeg har bare lyst til at bestille en billet til thailand, borneo eller et lignende østligt sted.. Og så blogger jeg altid sent? Imorgen starter en ny uge og selvom den her endte godt trænger jeg til luftforandring og heldigvis har jeg lige en lille photoshop-uge på skole at se frem til. Sov godt!

I’m listening to the streets and looking through old travel-picture-folders. Can’t help posting some more pictures and i’m dreaming about thailand, singapore and borneo.. Next week i’m in school, learning some more photoshop – luckily, ‘cus i needed some changes. Been the worst week but it ended lovely and now; sleep tight!

Tagged with: , , , , , ,

Skriv et svar

