eightyseven

do you wanna….

Posted in tillen by tille87 on 20/01/2011

black and whiteJeg har ryddet lidt op i min link-liste og delt mine links op i lidt forskellige katagorier.. God overspringshandling ;) Jeg vil meget gerne have nogle nye, inspirerende blogs at kigge på så hvis du har lyst til at bytte links så smid en kommentar! Mit eneste krav er at du linker tilbage til mig og har en blog som er aktiv :)

I want some new blogs to read and get inspired by.. If you want to exchange links just write a comment and I’ll put you on my list. My only wish is that you put the link for my blog on your blog and that you have an active blog :)

Skriv et svar

