eightyseven

NY babes!

Posted in outfit, rejse, tillen by tille87 on 07/01/2011

07.01.11Jeg skal til New york i slutningen af marts!!! Det er min julegave fra min kære mor. Jeg elsker at hun giver mig så mange oplevelser.. Så nu skal der spares op, sælges ud og knokles igennem! Hvis nogen af jer har gode råd og tips så kom endelige med dem :)

I’m going to NY in march!!! It’s my christmas present from my mom. I love that she wants to give me the experience and that we travel a lot every year.. I have to save money, sell all my clothes and become a workaholic! Let me know if you got any advice or tips :)

scarf: h&m men // knit: gina tricot

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 07/01/2011 at 16:28

    OG fødselsdagsgave -husk nu lige det Trut ;-)

    Anyway, jeg glæder mig også.

    Kærlig hilsen
    Mor

  2. Liv said, on 10/01/2011 at 14:36

    Hvor er du heldig, tillykke :)


Skriv et svar

