eightyseven

pasco

Posted in cravings by tille87 on 02/01/2011

vagabond pascoJeg har ikke rigtig mulighed for at gå helt udsalgs-amok da jeg flytter her d.9 januar. Derfor får et helt andet budget end jeg før har haft, men jeg mangler virkelig et par vinterstøvler og selvom det kan virke helt forkert at investere i nogen nu, er det jo netop nu de kunne være på halv pris og så holder et par gode kvalitetsstøvler jo gerne flere sæsoner :) Dem jeg har i kikkerten er disse fra Vagabond som hedder Pasco. Jeg kunne stadig godt tænke mig at høre hvad I går efter på udsalg?

I would love to get these boots from Vagabond named Pasco. I hope they’re on sale! It may be silly to buy winter boots now but this is the time were i can save some money and get some quality boots and then I don’t have to worry about cold and wet feet next year :) I’m still curious about the things that you’re buying on sale – tell me?

link: vagabond pasco

Skriv et svar

