eightyseven

posters

Posted in cravings, home, inspiration by tille87 on 31/12/2010

postersNår nu jeg skal flytte i starten af januar kunne jeg godt tænke mig en af ovenstående plakater, helst i en smuk og enkel ramme, som indflyttergave. De flotte vouge covers kan købes rundt omkring på nettet til virkelig fine priser, men jeg har ikke prøvet det af endnu så hvis nogen af jer har erfaring med det så meld gerne ind. De smukke trampedach plakater kan evt. købes i posterland. De minder mig om min barndom og mine hippieforældre :)

I want one of these posters for my new apartment. I got some links for the vouge covers but I haven’t bought something yet, have any of you bought vouge posters on a webshop?  The other two posters with art from trampedach reminds me of my childhood and my hippe-parents :) I will buy them on posterland, a danish website..

vouge links: saxo // enjoyart // johnjohn
trampedach link: posterland

Skriv et svar

