eightyseven

new in – cos

Posted in new, Sale by tille87 on 27/12/2010

cos bag and dressJeg kunne ikke lade den fine kjole og “plastic”-clutchen fra cos være da jeg var inde til deres udsalg. Kjolen nåede jeg lige at kigge på i københavn før den kom på udsalg, men var lidt tvivl, men da prisen blev halvveret kunne jeg ikke lade være :) Har I planlagt at købe noget på udsalg i januar eller har i allerede brugt jeres penge på de tidlige udsalg?

I couldn’t resist the dress and bag at Cos’ sale. I did see the dress in copenhagen before the sale but couldn’t decide if I should buy it or not but then the sale cut 50% of the price and then I couldn’t resist! Do you plan to buy something special on sale in january or have you already spend your money on the early sales? :)

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Helena Hammer said, on 30/12/2010 at 17:54

    har sparet så jeg har brugt ca 50% nu så gemmer jeg resten til resten af måneden hvis jeg kan dy mig!

    • tille87 said, on 30/12/2010 at 18:02

      Mit bedste råd er at holde sig langt væk fra byen og butikker! Der er virkelig meget der frister lige nu ;)


Skriv et svar

