eightyseven

mac giveaway!

Posted in konkurrence by tille87 on 23/12/2010

mac lipstickSå har jeg min første konkurrence! Nu må vi se hvor stor tilslutning der kommer til at være :) Jeg kunne godt tænke mig at lære jer lidt bedre at kende og vide hvad i gerne vil se mere af på bloggen. Fortæl mig hvad i hedder, hvor gamle i er, hvor i kommer fra, hvad i læser/arbejder med, hvad jeres største drømme er, hvad i læser/hører/ser osv. Og så kom med jeres input til bloggen! Udover det skal i melde jer til på bloglovin! Præmien i kan vinde er denne flotte mørke læbestift fra Mac som hedder Cyber. Jeg trækker en vinder d.31 december, håber virkelig I har lyst til at deltage! Glædelig jul!

My first competetion! I really want to know more about you readers and what you want to see more of on the blog. Tell me something about your age, what you work with/study, what your dreams are, what you read/listen to/watch (moves/tv) ect. And just shoot with ideas for the blog! Beside the little story telling you have to follow my blog with bloglovin. The price is this beautiful lipstick from Mac which is called “Cyber”.  I will pick a winner the 31th december. I hope you’ll like it :) Happy christmas!

15 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rikke said, on 24/12/2010 at 07:18

    Rikke, 21 år, jeg læser humanistisk basis på RUC, jeg ved ikke helt hvad jeg skal bruge det til, men går ud fra at det kommer inden for det næste års tid. Jeg kan godt lide musik der skramler, men også den slags der hylder enkeltheden. Film er jeg ikke så kræsen med.
    Jeg kan ærligt talt godt lide bloggen som den er. Om noget, så skulle det nu være lidt flere opdateringer :)

  2. vicky said, on 24/12/2010 at 19:05

    hello, my name is vicky and i just turned 17. my dream is to become a stylist for vogue’s photo shoots and then move into fashion design once my name is well known. i listen to just about everything here in america, but i listen to a day to remember, the fray, the pretty reckless, etc. since im in high school i dont have much time for free reading sadly, but the daily blogs could count i guess. im following you now! :D

  3. Line said, on 27/12/2010 at 00:41

    Jeg hedder Line, kommer fra sydjylland og er 17 år. Jeg er igang med en STX, og når jeg er færdig tager jeg enten et sabbatår og rejser (kommer an på økonomi og kærestesituation) ellers går jeg igang med at læse jura. Det er tørt og kedeligt, men det skal nok gøre godt i sidste ende!
    Jeg blogger om tøj og mit liv, og jeg synes det er rigtig sjovt. Jeg har dog holdt en pause og skiftet blog, det er rigtig hårdt at skaffe læsere. Men det skal nok komme, hvis man bliver ved :-) men det kender de fleste bloggere vel til?

    Jeg ELSKER musik, og kan høre næsten alt, bare ikke pop. Jeg elsker dance, elektronisk, rock m.m. Min musiksmag er så blandet, men bryder mig stortset aldrig om musikken på hitlisterne.
    Jeg er dårlig til at gå i biografen og/eller se film på tv. Men jeg har da film og serier jeg godt kan lide. Jeg er tegnefilms freak, men ikke disney, bare fjollede ting, som f.eks. svampebob. Jeg elsker gysere, og så er krimier og thrillere heller ikke værst.
    Bøger har jeg ikke tid til at læse, DESVÆRRE!

    Mht. din blog elsker jeg at dine billeder er dejlig store, det er altså bare mere indbydende. Jeg synes dine collager er fine. Skal vi tage et eksempel, så er dit billede med Lanvin kollektionen som kommer frem, rigtig fint! Du sætter et billede ind af Lanvin-reklame-pigerne, som stortset alle bloggere har gjort, men også ting fra kollektionen, samt et billede af Lanvin. FEDT, det viser du har brugt tid på det og så er der lidt mere til os, og specielt til dem som aldrig har hørt om Lanvin før. Jeg ønsker dog også gerne oftere opdatering! Ellers en dejlig blog du har her.

    Sikke en smøre, håber du gider læse det igennem, du ønskede selv en præsentation af læsere. Så går det løs ;-)

    Knus Line :-)

  4. Helena Hammer said, on 30/12/2010 at 17:21

    Hej jeg hedder Helena Hammer og er 17 år gammel, går i 2.g på Randers statsskole – sproglig linie, så er en spirende studerende;) Er en ret så hårdtarbejdene randrusianer, der ELSKER mode, dog er jeg nærig så mine surttjente penge går til butikker der passer mit budget bedre. Min største drøm ville være at blive indkøber for et stort firma, elsker at undersøge hvad der er in – hvad folk kan lide og elsker da også at shoppe (y)

    Kan godt lide dine billigere input til din blog f.eks. en pieces negellak og H&M tøj – så kan alle være med, sammentidig blogger du om designere, kollektioner, og hvad du ellers godt kunne tænke dig. Keep it up!

    Har allerede prøvet looket med mørk læbestift og elsker det! så en kvalitetslæbestift ville være liige mig!:)

  5. Helena Hammer said, on 30/12/2010 at 17:22

    ps. er lidt træt af den ringe støtte i denne konkurrence, håber den bliver bedre næste gang, fortjener du!

  6. Jasmina said, on 30/12/2010 at 18:37

    Hej mit navn er Jasmina, 28 år og kommer fra Nørrebronx :) Jeg er i gang med mit speciale på Moderne kultur og kulturformidling (KUA). En dag håber jeg, at jeg ender med at arbejde på en trendbureau – det er indtil videre mit drømmejob.

    Jeg elsker, at læse gamle klassikere, helst fra de store russiske forfattere. Min musiksmag spænder fra balkanmusik, elektroniskmusik til post-rock. Jeg er sucker for film og serier og ser meget af det!!!

    Fortsæt at blogge om dét du har lyst til – det er nok mit bedste råd :)

    Knus

  7. ginajaqueline said, on 30/12/2010 at 19:33

    Hej hedder Gina Jaqueline og er 20. Fra Vesterbro men bor nu på Nørrebro. Jeg er freelance stylist og modeblogger og jeg håber at jeg en dag ender med at blive forfatter.

    Jeg læser for mange bøger, primært biografier, hører rockmusik og diverse klassikere og så ser jeg mange dokumentarer, men ingen serier eller fjernsyn. Af nyheder læser jeg Information. Mine yndlings blade er Italiensk og Fransk Vogue + det franske blad Jalouse. I danmark er stort set det eneste jeg læser Cover er Sound Venue

    Mit bedte råd er ikke at gå efter hvad andre vil have, men at blogge for din egen skyld og følge dine egne impulser. Det har i hvert fald hjulpet mig til ikke at miste motivationen efter 2 år. Jeg har meldt mig til din bloglovin, og glæder mig til at læse lidt med, og ja – jeg forguder mørke læbestifter.

  8. Stine said, on 30/12/2010 at 20:53

    Hvor melder jeg mig på din bloglovin?

    • tille87 said, on 30/12/2010 at 20:56

      Tryk på “billedet” øverst til højre på bloggen, så kommer du til min bloglovin side :)

  9. annaeglite said, on 30/12/2010 at 21:30

    hej!:D
    mit navn er anna, jeg bor i århus(selv om jeg så gerne ville bo i københavn)
    jeg går stadig i folkeskole, blogger, og håber en dag jeg kan blive noget inden for mode(:
    min musik smag er meget blandet, dog mest rock, men jeg er stor beatles fan!(:
    af blade læser jeg costume og cover, engang imellem køber jeg et vogue. Jeg har bare ikke penge til at købe vogue hver måned:(
    Ser endenlig ikke så meget tv, kun friends som jeg elsker højt!
    det er første gang jeg er på bloggen, men den ser rigtig god ud! helt sikkert en jeg vil følge godt med i!:D
    håber jeg vinder!(:

  10. Chris Barrè said, on 30/12/2010 at 23:08

    Mit navn er Christina, men jeg bliver kaldt Chris. Jeg er lige knap 21 år gammel og kommer fra Lyngby – Dog bor jeg ligenu på Frederiksberg i en lejlighed med min kæreste :) Jeg arbejder i modebranchen, ligenu er jeg igang med at uddanne mig indenfor retail/butik, men drømmer på sigt om at få min egen tøjbutik og at have argenturet på nogle fede ukendte udenlandske mærker. Jeg syntes din blog er smadder god, men jeg kunne godt savne nogle flere “analyser” eller “opdagelser”, med det mener jeg ting og sager som du syntes er nyt og spændende og som du giver din mening om. Det kan være alt fra en ny film til en ny kollektion til en ny læbestift :) hihi. Det er nemlig altid spændende at læse andres meninger om de ting der røre sig i modebilledet :)

    Fed konkurrence og held og lykke med dit bloggin :)

    Chris / http://www.bittebitte.dk

  11. Pernille said, on 30/12/2010 at 23:47

    Jeg hedder Pernille, jeg er 22 år og kommer fra København. Jeg læser kommunikation på Roskilde Universitet. Tror min største drøm er at være glad hver dag – og i det ligger der at være sammen med mennesker jeg holder af og gøre de ting der gør mig glad – en drøm er at kunne gøre det HVER dag.

    Mit input til din blog ville være at at den skal vise hvem du er i lidt højere grad. De fleste blogs jeg læser er meget “personlige”. Det tror jeg er mit bedste råd. Selvfølgelig skal man ikke bare krænge hele sit liv ud på nettet. Men vælg hvilke sider af dig selv som er interessante og som du vil have det godt med at ligge på nettet.
    Jeg har meldt mig til dig bloglovin og glæder mig til at følge med :)

    P

  12. Pernille said, on 30/12/2010 at 23:56

    Hov jeg glemte at tilføje havd jeg læser/hører/ser.

    Hmm.. Jeg hører det jeg er i humør til. Jeg kan smide alt fra Edwina Hayes, til Kings of convenience til L.O.C på.

    Jeg ser stortset ikke TV. Tilgengæld ser jeg virkelig mange film. Forrest Gump, Factory Girl, Love Actually og American Beauty er nogle af favoritterne.

    Jeg læser artikler fra Politiken på nettet. Elsker at læse bøger, men læser faktisk kun skønlitteratur i min sommerferie da studiet ikke tillader det ellers. Den sidste skønlitterære bog jeg læste var Jordens søjler. Så læser jeg Cover.

  13. Tea said, on 31/12/2010 at 00:43

    Jeg faldt over din blog pga din kommentar omkring konkurrencen – jeg kan godt lide MAC! ;)
    Jeg følger altså ikke din blog endnu, har kun lige læst indlæggene på den første side – hvilket så ganske udmærket ud. jeg tilmelder mig i hvert fald nu :) Skal lige kigge din blog igennem, før jeg kan udtale mig ordentligt. Men det jeg generelt bedst kan lide ved blogs er outfitsposter, nye køb og den slags. :)
    Jeg hedder Tea, 20 år, er lige flyttet til Århus med min kæreste, hvor jeg skal studere. Jeg elsker musik, er meget interesseret i den alternative genre og lytter lige nu mest til I got you on tape og Marina and the diamonds. Jeg har fundet på en lille tradition med at købe Vogue når jeg er i udlandet, som en lille souvenir, så jeg har en lille samling af indisk, fransk, tysk, engelsk, kinesisk osv :)
    Jeg krydser fingre! :)

  14. Nanna Rose said, on 31/12/2010 at 09:41

    Jeg hedder Nanna Rose, er knap 20 år gammel og bosiddende i Århus. Jeg har boet i USA i Californien, men er nu flyttet hjem til DK igen, hvor jeg tager 3.g inden, jeg starter på jura i Kbh. til næste sommer.
    I min fritid læser jeg en masse bøger og alverdens modeblade – både de danske og amerikanske og franske. Af musik hører jeg absolut alt – lige fra klassisk til hip hop.
    Når jeg engang kommer ud på arbejdsmarkedet som hårdtarbejdende jurist, ser jeg gerne mig selv som advokat i Kbh. eller bosat i USA, som jeg savner utrolig meget.

    Skøn konkurrence i øvrigt :-)


Skriv et svar

