eightyseven

frostbite

Posted in tillen by tille87 on 22/12/2010

21.12.2010idag har jeg været tidligt oppe.. kørt en lang tur med tog, besøgt det gamle nørrebro og nørreport og nydt røde pølser og pommes med min nevø. Nu flader jeg helt ud i sofaen hos min far med stoppet næse. Regner med at smutte forbi udsalg hos Cos imorgen, medmindre jord og himmel står i et når jeg vågner imorgen..

it’s been a cold but good day. i’m enjoying time with my family. Tomorrow i think i will stop by cos’ sale if the snow isn’t to crazy!

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Guapizimo said, on 22/12/2010 at 21:24

    Hvor hyggeligt og hvor ser din nevø sød ud :)

    Hvis ikke allerede du har den, så kan jeg anbefale Zymelin mod stoppet næse, jeg brugte en tidligere i december da jeg var forkølet. Den hjalp meget med at få luft i næsen!

    • tille87 said, on 23/12/2010 at 13:33

      Tak :) hehe

      Og tak for tippet, kan være jeg skal prøve det, hvis det bliver værrer


Skriv et svar

