eightyseven

snowflakes

Posted in cravings, inspiration by tille87 on 21/12/2010

21.12.10Jeg er vidst allerede gået på mental juleferie, selvom jeg først har rigtig ferie efter arbejde idag! Skal flytte ud af mit værelse her d.1/1 og har et billede på bestilling som skal være malet færdig i midten af næste uge så jeg forsøger at nå det hele. Derfor er bloggen blevet nedprioriteret på det sidste og selvom jeg regner med at tage min mac med til jylland, hvor jeg skal holde jul ved jeg ikke hvor aktiv jeg kommer til at være herinde. Håber på en frisk start til januar ;)

I’m busy  packing all my stuff ‘cus i’m moving in january and working on a painting i have to have done by new year so i’m sorry but i don’t have enough time for it all, though is wish there would be a couple of extra hours for me every day! I’m bringing my mac with me on christmas vacation (i’m off tomorrow!) but time will show how much i’ll get done around here ;)

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. camilla said, on 27/12/2010 at 18:46

    Sikke en fin collage! :D
    Jeg er især vild med smykkerne i hjørnet – ved du evt. hvor de er fra?

    Godt nytår og tak for den søde kommentar!

    • tille87 said, on 27/12/2010 at 18:51

      Tak Camilla :)
      Jeg har haft billedet af ringene liggende i en inspirationsmappe i laaang tid, men ved desværre ikke hvor de er fra – æv!

      Også godt nytår til dig og selv tak – jeg er virkelig imponeret og synes du virker som en mega sej pige :)


Skriv et svar

