eightyseven

beauty test #2

Posted in dullegrej by tille87 on 07/12/2010

lavera body scrubModtog for et par uger siden denne bodyscrub som jeg har købt via lookfantastic, en vildt lækker beautysite! Lavera er økologisk naturkosmetik som er lavet af plantematerialer og 100% fri for syntetiske stoffer. Stifteren af Lavera, Thomas Haase startede med at eksperimentere med naturprodukterne hjemme pga. sensitiv hud og i 1975 havde han succes med sit første hjemmelavede produkt; en læbepomade som kunne beskytte hans udsatte og sarte hud.
Fra oktober 2009 har Lavera haft deres Body spa produkter som “Orange feeling – body peeling” er en del af. Der er en del flere lækre produkter i denne serie som jeg helt sikkert skal prøve.Har prøvet scrub’en 3-4 gange på mine ben. Var lidt skeptisk da jeg købte den pga. appelsinduften, men duften er meget diskret og lækker. Selve ‘cremen’ er forholdsvis tynd og det synes jeg er et minus da den hurtigt forsvinder under bruseren, men kornene er til gengæld mange og gode! Jeg føler mig virkelig skrubbet igennem efter en omgang med denne scrub. Har før oplevet at købe en scrub hvor jeg blev skuffet over kornene og slet ikke kunne føle en effekt, men Lavera er i top på det punkt. Jeg har ikke fået undersøgt prisen for scrub’en i butikkerne, men hos lookfantastic kan den fåes for ca. 50 kr. Det må siges at være forholdvis billigt for en lækker, naturlig scrub. Lookfantastic har hurtig levering og mange gode produkter til billigere penge end du kan få dem her i DK..

I’m testing a bodyscrub from Lavera. It’s natural and 100% free from synthetic perfumes, colorants and preservatives. They use raw plant materials, as far as possible from certified organic agriculture. It’s a really great product with a big peeling effect and a discreet orange sent. I bought it a lookfantastic for £6.45!

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. linda said, on 30/12/2010 at 22:27

    det lyder billigt, godt og særdeles brugbart; tak for tippet.

    • tille87 said, on 31/12/2010 at 07:31

      Det var så lidt :) I det nye år har jeg indkøbt små patentglas og regner med at prøve at lave min egen bodyscrub, måske fungere det lige så godt som denne :)


Skriv et svar

