eightyseven

debate

Posted in modeboksen, psst!, tillen by tille87 on 24/11/2010

lanvin collageSå er det dagen efter  dagen.. Jeg var et hurtigt smut i h&m efter arbejde og der var stadig mange af de fine kjoler tilbage, men ikke den jeg havde tænkt mig at prøve og udover det synes jeg heller ikke at jeg har 1300 til en kjole, som jeg er sikker på at rigtig mange andre piger også har nu.
Men men, allerede nu kan man købe folks fejlkøb på trendsales, til overpris vel at mærke. Var først inde og søge ts igennem for lanvin+h&m efter at have læst denne artikel på EB. Kunne godt tænke mig at vide hvad I synes om det og om i selv kunne finde på at give 1600+ for en af kjolerne eller andet fra kollektionen?

Did you get anything from the lanvin+h&m collection? Or are you one of those who have to use ebay (or similar) and pay way too much for one of the dresses, sunglasses or … ? Do you think it’s okay to claime a higher price for a lanvin+h&m dress?

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. liselotte said, on 25/11/2010 at 11:56

    jeg synes faktisk det er lidt frækt, altså det med folk køber med henblik på vidersalg, til overpriser. Tsk. Men det er måske bare mig.

    Jeg fandt dog intet fra denne kollektion, som jeg bare måtte eje, måske pga. de skyhøje priser . Men har førhen været vildt forelsket i kjoler bla. Cavallis kollektion hvor jeg har siddet oppe hele natten for at få fat i en af de her lækre kjoler uden held.

    // Liselotte

    http://www.everyday-couture.com

  2. Nora said, on 25/11/2010 at 17:14

    jeg kunne i hvert fald ikke selv finde på at købe noget af kollektionen, blot for at sælge videre til overpris. det er da for flabet.

  3. tille87 said, on 28/11/2010 at 10:03

    Jeg er helt enig med jer begge. Hvis folk køber fra de forskellige kollektioner fordi de ved at de kan tjene på det, virker det meget egoistisk. Nogen køber jo også fordi de håber at kunne bytte med andre, hvis nogen skulle ligge inde med forkerte størrelser, men man sidder jo egentlig på noget man slet ikke kan bruge til noget.
    Jeg ville gerne have prøvet den lilla kjole, men den var der slet ikke flere tilbage af. Jeg synes dog stadig at kollektionerne er for overpriced i første om gang..
    Og så er det virkelig ærgeligt at H&M’s hjemmeside aldrig kan klare det pres de ved kommer de dage de lancerer de forskellige kollektioner


Skriv et svar

