eightyseven

beauty test #1

Posted in dullegrej by tille87 on 15/11/2010

beauty test makeupremoverLidt test af dullegrej. Jeg faldt over coop/minirisk/änglamark (er det minirisk og änglamark under coop eller hvordan??) øjenmakeup-fjerner sidst jeg var i brugsen for at handle. Der var to for en billig penge og da jeg altid er på udkig efter noget billigt, men godt dullegrej tænkte jeg at det måtte afprøves.
Øjenmakeupfjeneren fra minirisk er uden parfume, farve og konseveringsmidler. Miljøet og produktet er sat højt i det her produkt. Det er mærket med svanen som er en af de to miljømærker der er officielt anerkendt i DK. Læs mere om svanen på ecolabel.dk
Jeg synes desværre ikke at produktet fungere specielt godt til at fjerne min makeup. Jeg bruger false lash effect waterproof mascara fra max factor og der skal gnides ekstra godt og bruges et par vatrondeller før den forsvinder. Jeg kan konstatere at det ikke kun er makeuppen den fjerne, men også et par øjenvipper ryger med i købet. Udover det synes jeg det svider ret meget, hvis man skulle være så uheldig at få noget af makeupfjeneren i øjet! Avav..
Jeg tror jeg vil holde mig til matas egen stribede, uden parfume, indtil jeg finder et bedre alternativ.
Hvilke produkter bruger I til at fjerne jeres øjenmakeup?

I’m testing a eyemakeup-remover brand from Coop (danish).. Not as good as my normal brand from matas.
What do you use for your eyes when you have to remove your makeup?

6 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tina said, on 16/11/2010 at 11:42

    Er den overhovedet til vandfast mascara?
    Jeg bruger selv Matas’ to fase makeupfjerner :)

    • tille87 said, on 16/11/2010 at 11:50

      Jeg tror helt sikkert den ville klare sig bedre mod ikke-vandfast mascara, men da der ikke stod noget på emballagen tænkte jeg at jeg måtte give det et forsøg :) Men det er også derfor jeg skriver at min mascara er vandfast, så kan folk uden vandfast give den et forsøg, hvis de har lyst.
      Er to fase makeupfjerneren kun til øjnene? Jeg overvejer om det bedre kan betale sig at købe en der fjerner det hele – helst i et snuptag ;)

  2. liselotte said, on 19/11/2010 at 18:05

    Jeg bruger denne og elsker den, bruger så ikke vandfast mascara og jeg synes den fungere fint.
    Det er faktisk den eneste på markedet jeg kan tåle, og ikke slår ud af. :)

    God weekend.

    // Liselotte

    http://www.everyday-couture.com

    • tille87 said, on 19/11/2010 at 20:15

      Kan være jeg skal gemme den til jeg får en ikke vandfast mascara :)

  3. Bethina said, on 30/12/2010 at 16:33

    Jeg bruger også denne – og synes den er et super skønt og billigt alternativ :D Jeg bruger dog ikke vandfast make-up, men ellers fungere den fint :D

    Fin blog btw, faldt lige over den i dag :D

    • tille87 said, on 30/12/2010 at 17:15

      Jeg har lige købt en ‘almindelig’ mascara idag så nu håber jeg at jeg får lige så gode resultater som dig og de andre :)

      Og tak, vil kigge forbi din så snart jeg kan :)


Skriv et svar

