eightyseven

månesten

Posted in loves, modeboksen by tille87 on 08/11/2010

månestenFor længe siden da solen stadig skinnede og jeg var på roskilde festival gik jeg forbi en lille bod hvor Månesten solgte deres smukke håndlavede smykker. Det var ikke et mærke jeg kendte til, men smykkedesigneren Lotte Venø Callesen har designet smykker i mere end 8 år og nu er der så endelig åbnet en webshop, hvor de fine armbånd, øreringe, halskæder og andre accessorize kan købes. Priserne er er billige og smykkerne i god kvalitet. Det lyserøde armbånd er fx. håndflettet læder og koster 100 kr. De to øverste armbånd købte jeg på festivallen, kan godt lide det enkle ved dem og den fine lyserøde snor. Se mere på månesten’s hjemmeside ! Og bare lige for at undgå misforståelser eller andet har jeg hverken modtaget penge eller gaver for at skrive det her indlæg.

I bought the two bracelets on the first picture this summer on roskilde festival. Now the desinger has opend her own webshop. It’s beautiful, cheap, leather-, silk- ect. jewelry. You can see more on the website. And just to be clear I haven’t recived money or gifts from Månesten for writing this post.

Pics: Månesten

Skriv et svar

