eightyseven

magnolias 2ndhand

Posted in loves, modeboksen, new by tille87 on 16/10/2010

magnoliasPå købmagergade, i kælderen under Petitcas er Magnolias luksus 2ndhand åbnet. Det er ved at være en lille uge siden, men jeg opdagede først butikken igår på min strøgtur sammen med min veninde. Jeg har besøgt en del luksus 2ndhand butikker rundt omkring i København, men har aldrig fået købt noget med hjem, selvom udvalget helt bestemt har været lækkert og luksus. Priserne har bare også været derefter. Men igår faldt jeg pladask for den smukke, lette, romantiske kjole fra Heart made by Julie fagerholt, som faktisk havde været butiksindehaveren egen og havde en fin historie – den havde været på til to forskellige bryllupper. Magnolias har nemlig nogle virkelig gode og fornuftige priser og noget vildt smukt tøj og sko. De gule ballerinaer på billedet er fx. fra Lanvin og koster 600 kr! Min veninde købte et par gudesmukke stiletter fra Repetto, som også laver virkelig fine ballerinaer. Butikken er rigtig hyggelig med en stor puf i midten i forlokalet og sødt børnetøj og små prøverum hvis man bevæger sig længere ind. Jeg kommer helt sikkert til at besøge Magnolias igen :)

Yesterday I discovered a new secondhand shop in Købmagergade. I bought a beautiful dress from Heart made by Julie fagerholt and i already love the shop! I know i’m going to visit it whenever i’m shopping in the city :)

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Natasia said, on 26/11/2010 at 12:49

    Mit blik faldt også over secondhand butikken i tirsdags! Gik desværre ikke ned for at kigge, men efter dit indlæg tror jeg lige, jeg vil tage et smut ned i den hyggelige kælder i nærmeste fremtid.

    • tille87 said, on 26/11/2010 at 13:02

      Jeg kan kun anbefale at du gør det :) De har virkelig mange fine ting, en god udskiftning af tøjet (opdagede jeg da jeg et par uger efter var nede for at kigge efter en sweater jeg forelskede mig i.. hehe) og så til en fin pris..

  2. september colors « eightyseven said, on 30/09/2012 at 21:19

    […] i denne fine kjole fra Tiger of sweden. Havde spottet den i Magnolias 2ndhand butik som jeg har skrevet om før. Den ligger på Købmagergade, lige overfor Illum og jeg finder altid noget jeg gerne vil have med […]


Skriv et svar

