eightyseven

knitted love

Posted in new, outfit, tillen by tille87 on 07/10/2010

07.10.10Så kom de nye bianco støvletter med hjem! Har ventet længe på dem i sort. De minder jo voldsomt meget om Acne’s pistol støvler, men hvis du ikke har råd til den version koster de sorte basser her fra Bianco 600 kr! Hvad synes I, er det for meget kopi eller okay? Ellers har jeg iført mig strik og sort fordi de regner udenfor og det bare skulle være simpelt. Jeg har ikke en fotograf så beklager for selvportrætterne ;)

I bought some new boots from Bianco. They look alot like Acne’s pistol boots but these are much cheaper. Today i’m wearing my knitted love ‘cus it’s raining in copenhagen. Sorry about the bad self portraits but I don’t have my own personal photographer ;)

wearing: knit – vila, jeans – cheap monday & boots – bianco

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rikke said, on 07/10/2010 at 15:59

    Jeg synes nu de er fine uanset om der står Acne eller Bianco på sålen :)

    • tille87 said, on 07/10/2010 at 16:40

      Det synes jeg også :) Der er bare så mange diskussioner for tiden om firmaer der lader sig inspirere af andre osv. Men jeg er helt tosset med dem.


Skriv et svar

