eightyseven

goosebumps

Posted in Ikke kategoriseret, inspiration, loves, musik by tille87 on 02/10/2010

angelthank you …

Fik sugaring tidligere idag. Glemmer lykkeligt hvor ondt det gør, lige indtil næste gang. Idag kom der  en flok fyre (polterabend perhaps.. ?) da jeg var færdig og den ene af fyrene skulle have en brasiliansk – aw! Jeg forkælede mig selv med kaffe, ny jakke, bluse & nyt undertøj bagefter. Blev svært fristet. Lige nu ligger jeg neglelak på, lytter til “the september issue”, som kører i baggrunden og venter på at mit vasketøj bliver færdigt. Har en halv bio-aftale i aften – resident evil 4 i 3D – yeah! Jeg er en sucker for zombie-film. Håber min ven bliver rask så vi kan komme afsted og se den. Popcorn, cola & slik er et must kan jeg fornemme! Håber i nyder jeres lørdag. Vil i gerne se flere outfits? Jeg ønsker mig et canon kamera then ;)

Got sugared (??) today. I keep forgetting how much it hurts! When I was leaving beauty avenue a bunch of guys showed up – one of them were going to get a brasilian – aw! I got myself coffee, a jacket, a sweater and some new underwear to forget my pain. Right now i’m painting my nails, listening to “the september issue”, it’s on my tv and waiting for my laundry to finish! I think i’m going to the movie tonight to watch resident evil 4 in 3D – yeah! I looooove zombie-movies. Hope my friend will get well so we can go together and get some candy, cola and popcorn! I hope you’re enjoying your saturday. Do you want to see more outfits? Please get me a canon camera then ;)

Skriv et svar

